افزایش بازدیدرایگان
تبادل لینک
تبادل لینک هوشمندوافزایش پیچ رنگ گوگل کاملارایگان

سلام.

آیا از رتبه خود درگوگل ناراضی هستید؟

آیا ازاینکه چندین وقت ازثبت سایتتان درگوگل گذشته هنوز سایت ووبلاگتان درنتایج گوگل پیدانمیشودناراضی هستید؟

و...

امروز یک راه حل مفید برای شما اینجا هست.{تبادل لینک کامل رایگان}درست شنیدید تبادل لینک رایگان درصفحه اول سایت بله درصفحه اول سایت تا به حال زیاد شده که آدرس سایت ووبلاگتان را خواسته اید دریک وب ثبت کنیدودرعوض ثبت شدن وافزایش پیچ رنگ شما لینک شما رادرصفحه ای ازسایتشان قرارداده اند که حتی خود قادربه مشاهده وپیداکردن آن نیستید وآدرس شمادرصفحه ای قرارگرفته که دارای هیچ پیچ رنگی نمی باشد.این گروه سایت ها که نمونه اشان بسیارپیدامیشود هیچ کمکی در بالا بردن رتبه شمانمیکنندبلکه فقط ازسایت شمابه عنوان یک تبلیغ برای لینک خودشان استفاده میکنند.

 این سامانه کاملا رایگان درصفحه اول لینک شما راگذاشته تاباعث افزایش رتبه شما وبازدید شما شود.برای این کارتنها لازم به چند کلیک ساده است.

 

 

 

کافی است لینک مارا به اسم:تبادل لینک صلواتی  وآدرس اصلی وب کهwww.myheaven.loxblog.com می باشد رادربخش  لینکهای اصلی  خودقراردهید ودرقسمت پایین تبادل لینک هوشمند آدرس خودرابنویسید تا لینک شمابه صورت کاملا خودکار ثبت شود.این کاربدون هیچ هزینه ای وکاملا رایگان وبدون جعبه لینک باکس وکدتبلیغاتی و...میباشد.

 

 

 

 

وتنها هزینه آن صلوات می باشد

 

 

 

همین حالا لینک خودراثبت کنید



نظرات شما عزیزان:

اهورا
ساعت2:37---2 آذر 1390
سلام ایمان عزیز. خوبی وبت توووپ شده هاا. گلم من دوباره برگشتم و میخوام رتبه قبلیم رو تو loxblog پس بگیرم و خوشحال میشم مثل قبل شما ها کمکم کنین. منتظرتمااا

rojan
ساعت17:24---17 مهر 1390


rojan
ساعت17:24---17 مهر 1390


غریبه
ساعت17:33---6 شهريور 1390
سلام دوست عزیز یه خبر جدید دارم صفحه اصلی لوکس بلاگ یه ویروس خیلی بدجنس داره اینم بگیددد

درخشان
ساعت16:10---6 شهريور 1390
میگی چی کار کنیم من میخوام بمونم ولی کو پشتیبان گیر این که هنوز خرابه
پاسخ:سلام؛همش فیلمه بیابریم؛تافرداصبرش میدیم


4zin
ساعت2:34---6 شهريور 1390
هر دو شون خوبه می خوای خودت مقایسه کن


http://4zin.vcp.ir/


http://phps.rozblog.com/


یه سری هم به تیز وب بزن


http://tizweb.ir/
پاسخ:سلام.درسته


پرنیان
ساعت22:17---5 شهريور 1390
من وبلاگ لوکس رو حذف نمیکنم اما شاید دیگه ادامه هم ندم.میشه بگید بین رزبلاگ و vcp کدوم بهتره. ممنون
پاسخ:سلام.هر جوفتشون خوبن


درخشان
ساعت19:59---5 شهريور 1390
منم بودم دیگه پس درخشان چیه؟

یه وبم خودم درست کردم چون این دومین باره مطالبم فرت میشه خیلی عصبانیم یعنی دستم به مدیرش برسه تیکه تیکش میکنم

چقدر بد جنس شدم

امیدی هست که این جا بمونیم ؟

دوباره مطالبمون نپره
پاسخ:سلام گلم .آره دیگه سرور پشتیبانم حاضره


فاطي جون
ساعت11:02---5 شهريور 1390
سلام گلم ممنون كه آدرس وب جديدمو گذاشتي ولي\
پاسخ:سلام.فکرکنم درست شد


فاطي جون
ساعت11:01---5 شهريور 1390
سلام گلم ممنون كه آدرس وب جديدمو گذاشتي ولي" j"رواشتباهي"g"تايپ كردي اگه درسش كني ممنون ميشم

hosein3p
ساعت10:49---5 شهريور 1390
من كه الان نيگا ميكنم ميبينم اين تنها مشكل من نيست همه اين مشكل رو دارن اگه نمتوانيد راضي نگه داريد هم كاسه كوزه رو جمع كنيد بهتره.
پاسخ:سلام.عزیز بیشتریامون رفتن رز بلاگ تو هم بیا


hosein3p
ساعت10:46---5 شهريور 1390
با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت شما.

چند روزي بود كه وبلاگم قط شده بود اين چند روز 1هفته اي مي شد حالا كه دوباره وصل

شده تمام مطالب جديدم پاك شده نزديك 90 تا مطلب بود كه اونهارو با جونه دل نوشتم و

گذاشتم حالا 50 تا مطالب پشين من فقط مانده .اگه مي توانيد مطالب من را بازگردانيد به

ان احتياج دارم لا اقل قبلش يه چيزي مي گفتيد با مشكل رو به رو شده من مطالبم را

سيو مي كردم اين كارا به ضرر خودتون تموم ميشه من الان ديگر با اين كارتان ميلي

به مطلب گذاشتن ندارم چون باز روزي همين اش همين كاسه ميشود به خيلي

ديگه هم با اين كارتون ضربه وارد كرديد اينجوري لوكس بلاگ امارش كم ميشود من

كساي زيادي رو به اينجا دعوت كردم اما حالا شرمنده اونا شدم من بلگفا هم وب

داشتم اما يه بار اينجوري هم نشد اين لوكس بلاگ هميشه مشكل داره اين بار هر

كي پرسيد لوكس بلاگ چجوري هست ميگم مزخرف ترين جا براي وب هست برو

جاي ديگه اگه درست شد كه نظرم تغيير ميكنه اگه نشد هيچي.نشد وبلاگ منو از رو

زمين بر داريد كاسه كوزه مارو با اين كارتون ريختين به هم باي.يادتون نره نشد وبلاگه منو بر دارين نميخوام ميرم بلاگفا


کوثر
ساعت10:21---5 شهريور 1390
سلام لطفا وب من را هم معرفی کن
www.margxareaziz.loxblog.com


درخشان
ساعت10:05---5 شهريور 1390
سلام

من اگه دستم به این مدیرش برسه میدونم چیکارش کنم هیچ وقت پیاماشو جواب نمیده این دومین باریه که وبم فرت میشه رفتم رز بلاگ لوکس اگه این مشکلو نداشت بهتر بود ولی چه کنیم سرویس بشو نیست ولی یه وبم تو لوکس دارم هردوجا آپ میکنم که اگه یکیش پرید دومی باشه

اینم آدرسمه http://anee.rozblog.com

با این اتفاق همه ی طرفداراشو از دست داد حالا آمار رزبلاگ میترکونه
پاسخ:سلام.منم کلن رفتم رز بلاگ .دیگه خسته شدم....


جواد
ساعت9:31---5 شهريور 1390
سلام من چند روزی است که می خواهم قالب وبلاگ خود را عوض کنم اما نتوانستم . چطور می توانم؟
پاسخ:سلام.عزیز مال کدوم سریس وبلاگ دهی رو میگی ؟برای لوکس بلاگ به منو انتخاب قالب جدید برو وروی قالب کلیک کن وبعد تایید


لوکس بلاگ
ساعت23:16---4 شهريور 1390
با سلام خدمت همه دوستان گرامی.ضمن عرض پوزش از همه شما عزیزان به اطلاع میرسانیم این مشکل بوجود امده به دلیل برخی تغییرات در سرور کشور هلند به وجود آمد.اما با تغییر و ارتقاء سرور این اطمینان را به شما عزیزان میدهیم در اینده هیچ گاه چنین مشکلی به وجود نیاید.هم اکنون تمامی قسمت های سرویس بدون مشکل است.در اینده امکانات وسیع تری را در لوکس بلاگ عرضه میکنیم.باز هم از شما عزیزان به خاطر این مسئله پوزش میطلبیم.

ساناز
ساعت21:40---4 شهريور 1390
بچه ها ناراحت نباشين راه حل مشکل اينجاست: 1.همه دو سه بار نظر سنجي رو خير بزنيد 2.توي يه سرويس ديگه وبلاگ بسازين 3.مهم تر از همه همون کاري که بهزاد کرده رو انجام بدين آره يا نه.
پاسخ:سلام.آره .........بالا رو نگاه کن


ساناز 
ساعت21:08---4 شهريور 1390
همه بياين توي رز بلاگ امکاناتش عالي حتي پاي لو هم بهش نميرسه بياين تو وبلاگم عضو بشين خيلي خوش حال ميشم،بياين تا بوق خجالت بکشه،....کاش ميشد بهش حرف بد بد زد ميشه يا نه ....بازم ميگم فقط ررررزززز ببببللللااااگگگگ
پاسخ:سلام.گلم .اگرم بهش حرف بد بزنی مابه سیتم فوق پیشرفته بوق مجهزیم


jafar
ساعت20:38---4 شهريور 1390
سلام من مدیر سی تی پاتوق هستم

اگر مایل به تبادل لینک با ما هستید ما را

با نام

.........پایگاه سرگرمی تفریحی سی تی پاتوق...........

لینک کنید

سپس به ما خبر دهید تا شما رو لینک کنیم

با تشکر

www.citypatogh.mihanblog.com





j_nasrabadi@yahoo.com







ساناز
ساعت20:31---4 شهريور 1390
بچه ها همه گوش بدين من که توي رز بلاگ،وبلاگم رو ساختم شماهم بسازيد. sanaz.rozblog.comبياين سر بزنيد.

بهزاد
ساعت20:05---4 شهريور 1390
سلام دوستان لوكس بلاگ به پيامم پاسخ دادو ايميلي واسم فرستاد خودتون ببينيد وقضاوت كنيد!

جواب لوكس بلاگ به اعتراضم از حذف مطالب وبلاگم:



با سلام. اگر وبلاگ شما پیام حذق شدن و یا موجود نبودن را میدهد لطفا



وبلاگ خود را دوباره بسازید و یا اگر مطالب آن کم شده است مطالب مورد نظر



را دوباره ارسال نمایید و در وبلاگ بنویسید.



جالب بود نه ؟!!!!!!
پاسخ:سلام آقابهزاد.....واقعا منم به یک شماره پیام زدم گفتم شما مدیر لوکس بلاگی برای حمایت پیام زدم گفت آره ولی وقتی گفتم چرا جواب مارو نمیدی که فلان دیگر جوابم رونداد..واقعا شورش رو درآورده معذرت هم نمیخواد


ساناز
ساعت19:59---4 شهريور 1390
ببين اول چي فکر ميکردم.خوب شد لوکس بدي خودشو بهم ثابت کرد.
پاسخ:آره گلم


ساناز
ساعت19:58---4 شهريور 1390
ببين اول چي فکر ميکردم.خوب شد لوکس بدي خودشو بهم ثابت کرد.

ساناز
ساعت19:56---4 شهريور 1390
آدرس وبلاگت رو توي رز بلاگ بهم بگو تا وقتي که ساختي بيام ببينم چطوره؟راستي اسمت چيه؟
پاسخ:سلام.یکم وبلاگای من ترسناکککککککه!همیشه .میتونی باهمین آدرس واردرز بلاگ بشی.........ایمان..........


ساناز
ساعت19:52---4 شهريور 1390
رز بلاگ خوبه منم بيام؟
پاسخ:آره جونم شاید جواب سوالامون رو نده اما تابه حال ازروز افتتاش مشکلی نداشته


ساناز
ساعت19:45---4 شهريور 1390
مدير لو مياي يا خودم با اين دستام خفت کنم هان؟ معلوم نيست پيام هاي مارو مي بينه يا نه؟بچه ها لطفا همه توي نظر سنجي شرکت کنيد
پاسخ:سلام.دوستم مگرمیشه نیاد حتما اومده .تازه چندبار به عنوان فرد ناشناس اومده مشش رو گرفتیم


ساناز
ساعت19:40---4 شهريور 1390
سلام اوني که پاسخ ميدي آره راست گفتي همه پستايي که فرستاده بودم حذف شد اي واي بعدش عضوام همه ففففرررتتتتتت بعدش چيه اي خدا بهم يه سرويس ديگه معرفي کنيد.من توي اينجا نميمونم،خواهش ميکنم يه سرويس ديگه يه سرويس ديگه يه سرويس ديگه معرفي کنيد.مرسي
پاسخ:سلام عزیز.منم خیلی ناامیدم دارم کلا میرم به رزبلاگ ..بای بای


saber
ساعت18:29---4 شهريور 1390

با همراه باشید تا با هر کلیک در آمد بدست آورید

پاسخ:

سلام.مرسی بابت انرژی



rezvan
ساعت18:16---4 شهريور 1390
سلام آره خيلي ديوانه كننده است اما واسه من خوب شد وبي كه آدرسشو ميذارمو حذف كرده بودم و آمار بازديدش بد نبود ولي بعد اين اتفاقات وب جديدم حذف شد و قبلي اومد حال كردم

آدرس وبم www.irancellava.loxblog.com
پاسخ:پاسخ:سلام.چه اجببببببببب.یک نفرهم به نفعش شدتبریک میگم....خوش بهالت .موفق باشی


مریم
ساعت18:09---4 شهريور 1390

چرا اینجوری شده؟ مطالب کو؟
حیف این زحماتی که کشیدیم

پاسخ:

سلام.تازه اومدی بیا یک لیوان آب قندآره این لوکس بلاگ ترکونده .



Elham
ساعت17:56---4 شهريور 1390
من که اصلا دیگه انگیزه ای واسه نوشتن تو وب ندارم... رز بلاگ خوبه؟ امکاناتش چطوره؟


پاسخ:سلام.آره امکاناتش خوبه وجالب نه تازگی تغییرسرویس داده سرعتش بالا رفته است.وی سی پنل هم بد نیست ام میخوان امکاناتش رو پولی کنن .منم تو رز بلاگ .وبلاگ ساختم


پرنیان
ساعت17:49---4 شهريور 1390
سلام به همه وبلاگ باختگان! من فکر نمی کنم دیگه کسی انگیزه داشته باشه توی لوکس بلاگ کار کنه.اما بااین حال در صورتی اینجا ادامه میدم که تمام مطالبم برگرده .
پاسخ:سلام.آره حرف ماهم گلم همینه مثل خودت


Elham
ساعت17:45---4 شهريور 1390

سلام. من که خیلی اعصابم خورد شد...همه ی مطالب و قالبی ک گذاشته بودم همش خراب شد برگشته به 2ماه پیش....رفتم یه وب دیگه تو blogfa درست کردم اما اصلا از blogfa خوشم نمیاد...

پاسخ:

سلام .آره بلاگفا خیلی گیر میده وسیستم نظراتش هم مشکل دارد...ماها بیش تریامون رفتیم رز بلاگ....یک سه چهار نفریم وی سی پنل .انتخاب با خودته



tanha_5505
ساعت17:42---4 شهريور 1390

رفيق جواب منو هم بده لطفا
من حتي نميتونم وارد مديريت بشم.چه برسه به باقيش
من بايد چيكاركنم؟؟؟؟؟؟
خيلي وقته اينجوري شده....

پاسخ: سلام ای بابا ......گلم یک وبلاگ جدید باید بسازی ..ماداریم میریم تو رز بلاگ...الان ۳روزه که ماداریم اعتراض میکنیم ..من حتی یه شماره ازمدیرم پیدا کردم فایده نداشت



maryam
ساعت16:56---4 شهريور 1390
slm manam webam pak shode asan malum nist che moshkeli dare



matlabam b darak matlabam nabashe vali hadeaqal webam dorost she




پاسخ:سلام....ماهمه منتظر مدیریم تاجواب ماها رو بده..........بازم حتما بیا تا پیروز بشیم


یک اشنا
ساعت15:03---4 شهريور 1390

سلام به همه.بچه من مدیر لوکس بلاگ رو پیدا کردم

معرفی می کنم اقا مسعود شرقی

موبایل اش هم پیدا کردم

هر چی می تونین بوق بدیدن

تک بزنین و.....

موبایل اشم: بوق

به خدا راسته

می تونی امتحان کنی

من خودم زنگ زدم

اون قدر بوق دادم که به گریه افتاد

تو که یاد نداری
بوق خوردی مدیر شدی

پاسخ:سلام.منم به نمایندگی تمام بچه ها اس دادم گفت من مدیرم.بینیم چی میشود؟جون داداش شماره خودت نباشد.گفتم بیا اینجا جواب ماها رو بده؟ تاخفت نکردیم



امید
ساعت14:28---4 شهريور 1390

ایییییییییییییییین طبیعیه دیگه نهههههههههه غلاااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااام!
منم آپدیتایه مردادم با رنک گوگلم به چیز رفففففففففففففففت

پاسخ:

سلام. خیلی ممنون که اومدی بازم بیاعزیزتا پیروز شیم



reyhaneh 
ساعت14:26---4 شهريور 1390

سلام
منم یکی از مطلب باخته های لوکس بلاگ هستم ..
منتظر جواب از مدیر لوکس بلاگ

پاسخ:

سلام خوش اومدی ...خدالوکس بلاگ رو چه کار کند..متاسفم گلم



سعید
ساعت13:39---4 شهريور 1390

بازم سلام
الان اگه دقت کنید تعداد نظرات بیشتر از 20 نیست هر نظری که الان داره ثبت میشه به طور اتوماتیک یک دونه ی آخری حذف میشه... دیگه چی بگیم....
راستی بچه ها پیشنهاد میکنم به بلاگر هم یه سر بزنید این سرویس دهنده معروف ترین سر ویس دهنده خارجیه و متعلق به شرکت گوگله...

پاسخ:

سلام.....درست منظورت رو نفهمیدم نظرات این مطلب ۹۰وخورده ای است وبازدن صفحه قبل وبعد میتونی همش رو ببینی عزیزم بازم بیا



4zin
ساعت13:34---4 شهريور 1390
حالا کی گفت برو رز من خودم رفتم وی سی پی

به همه میگم بیان اینجا اگه بازم نخواستن

http://tizweb.ir/ خوبه
پاسخ:سلام....هرچی گلم عشقت میکشه


1111
ساعت13:33---4 شهريور 1390
1111
پاسخ:سلام .نامبروان


mahdie
ساعت13:32---4 شهريور 1390
jenabe modire loxblog

mikham begam gand zadi be webam

be webemun

halam az loxblog beham mikhore

akhe vaghti edea dare ke loxblog behtarin sarvare aghae o az in jur cherto pertast pas chera gand zad be webloge bacchehaye azize loxblog va hame chishuno az beyn bord??????

manam az un bache haEam ke raftam tuye blogfa

blogfa agar emkanatesh namahdud vali mishe behesh etemad kard

mishe ba hamun emkanate kam ba khiale rahat matlab gozasht


پاسخ:سلام.آره


مسعود
ساعت13:31---4 شهريور 1390

نه من مدیرش نیستم کار تو رز بلاگ خیلی پیچیده است و من نظر خودمو گفتم
پاسخ:سلام.اومدی دیگه نسازی تو مدیری .مدرکی داری که نیستی

هه ..هه....خواهش میکنم مدیر جون بازم بیا 



علی
ساعت13:29---4 شهريور 1390
سلام چرا تو رز بلاگ راحت در روز امار به 100 می رسه ولی لوکس بلاگ به 20 هم شاید نرسه؟
پاسخ:سلام.دیگه این مدلشه ..مدل وب خراب کن


4zin
ساعت13:28---4 شهريور 1390
مسعود جان مطمعنا تو مدیر لوکس بلاگ هستی چون به غیر از اون هیچکی نمینونه همچین حرفی بزنه

بچه ها معرفی می کنم مسعود =مدیر لوکس
پاسخ:سلام....هه .....هه.........هه ....چه اجب


مسعود
ساعت13:25---4 شهريور 1390
سلام من بنظرم لوکس بلاگ بهتره با اینکه این مشکل پیش امده ولی منظم تره از رز بلاگ

بلاگفا هم که امکاناتش کمه

حالا این مشکل خداکنه دیگه پیش نیاد با اینکه مالبم و اعضا و لینکهام و آمارمو از دست دادم بازم بهتره
پاسخ:سلام....شما مدیر نیستین؟...........منظم تر ...منظم تر در خراب کردن وبلاگ ها.....بازم بیا گلم


حمیدخان
ساعت13:04---4 شهريور 1390
سلام

اهایییییی مطالبمو کجا بردی این همه ادعاتونه بهترین نمیدونم چچیو....اول رمز بر میدارن بعد که رمزو دادن مطالبهایتو پاک میکنند موضوع چیه.....
پاسخ:سلام. خوش اومدی به جمعمون دوست عزیز...واقعا قوی ترین سیتم وبلاگ دهی.هه...هه


ابوذر
ساعت12:48---4 شهريور 1390
حالا خوبه شما تونستید وارد مدیریت وبلاگ بشید

من که اصلا نمی تونم وارد بخش مدیریت بشم.

مطالبم هم که برگشته به 2 ماه پیش .
پاسخ:سلام.این مدیریت به طورمخفی میاد نظر میده که همه چی درست شده ولی اصلا این طور نیست...ماهم مثل شما دوست عزیز منتظر جوابیم ..تامدیریت رو خفه کنیم


sara
ساعت12:12---4 شهريور 1390
salam bebkhsh ye soal nemishe az ghaleb hay loxblog baray roz belag estefade kard
پاسخ:پاسخ:سلام.قالب های لوکس بلاگ همش مال بلاگفا است.تو بلاگ اسکین .پیچک یا پارسی تولزبیشترش رو برای بلاگفا پیدا میکنی بعد بایکم ویرایش میشه استفاده اش کرد تو راهنمای رز بلاگ هستش
راستی عزیزم زیادکاری هم ندارد فقط میخواد جای کدهای بلاگفا رز بلگ بنویسی وفرم نظرش رو عوض کنی .وقتی ثبت نام کردی یک بخش راهنما برای این کاردارد...حتما مطالعه کن.قالب های قشنگی برای پیش فرض هم دارد


sina
ساعت11:23---4 شهريور 1390
salam mishe esm weblog khodeto to rozblog bezary ta be oonja ham yye sary ezanim
پاسخ:سلام.باهمین نام میتونی عزیز وارد رز بلاگ هم بشی.آدرسش تو مطالب پایین صفحه هم است


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تبادل لينک هوشمند